Dobór opakowania - oczekiwania
Obecnie brendowanie opakowania kartonowowego to już standard. Kartony z nadrukiem zwiększają rozpoznawalność i utrwalają świadomość danej marki wśród klientów, co w oczywisty sposób powinno przekładać się na wzrost sprzedaży.
Poza brandingiem istotną rolę pełnią koszty transportu, magazynowania (możliwość piętrzenia) oraz wyprodukowania gotowego opakowania wraz z ewentualnym wypełnieniem.
Walory naszej oferty
Dobór
opakowania
Innowacyjność
w projektowaniu i realizacji
Autorskie
rozwiązania
Minimalizacja kosztów
Właściwe opakowanie ma istotne znaczenie w procesie zabezpieczania towaru, kreowania marki produktu oraz sprzedaży, dlatego projektujemy i realizujemy opakowania, które wyróżniają produkt oraz odpowiednio go chronią.
Najważniejsze przy doborze odpowiedniego opakowania są:
określenie optymalnych wymiarów
dobór konstrukcji
rodzaju tektury 3 lub 5 warstwowej o odpowiednich parametrach wytrzymałościowych
Właściwy dobór tych parametrów ma decydujący wpływ na ostateczną cenę kartonu.
Wymagania
Pracujemy nad rozwojem oryginalnych i innowacyjnych opakowań mających przede wszystkim na celu zabezpieczenie produktów podczas transportu. Staramy się na bieżąco monitorować rynek odnośnie pojawiających się nowych lub ulepszonych surowców.
Kryteria zastosowania nowych rozwiązań uwarunkowane są głównie od:
rodzaju towaru i jego podatności transportowej
wartości towaru
wymogu kupującego lub innych podmiotów sformułowanych w kontraktach
Całość tych zabiegów ma relatywny wpływ na redukcję kosztów produkcji jak i ew. obsługi reklamacyjnej
Dostosowanie
Tworzymy autorskie rozwiązania konstrukcyjne mające na celu połączenie jakości z estetyką i funkcjonalnością opakowania. Dobieramy odpowiednie surowce i techniologię wykonania.
Wyjątkowe potrzeby naszych klientów mają pozytywny wpływ na tworzenie pionierskich rozwiązań.
Ma to odzwierciedlenie w wielu kreatywnych opakowaniach wykonanych m. in.:
z plastra miodu,
czy też w konstrukcjach wykrojnikowych z dodatkowym tłoczeniem.
Wiekszość zastosowanych rozwiązań wynika z chęci realizacji potrzeb klientów.